Üzleti feltételek

I. Bevezető rendelkezések

Ezek a feltételek a www.duvlan.hu weboldalon történő vásárlásra vonatkoznak, amelyet a Duvlan s.r.o., IČO: 36 811 033, székhelye: K Zornici 1990/23, 957 01 Bánovce nad Bebravou (a továbbiakban "eladó") működtet. Ezeknek a feltételek alapján a vásárló lehet  fogyasztó vagy vállalkozó (a továbbiakban: "vásárló"). Ezek a feltételek részletezik az eladó és a vevő jogait és kötelezettségeit. A vásárló egyetért azzal, hogy a kapcsolat jellegét a vásárló és az eladó között a feltüntetett üzleti feltételek határozzák meg, amelyek mindkét félre vonatkoznak.


II. Rendelés és a rendelés érvénytelenítése

Elektronikus megrendelés a www.duvlan.hu oldalán keresztűl kötelező érvényű ajánlatot jelent a vételi szerződés megkötésére. A megrendelést követően ez a megrendelés az eladó rendszerében kerül regisztrálásra, és a vásárló értesítést kap a megrendelésről.
A vételi szerződés az Eladó és a Vásárló között  érvényes abban a pillantba, amikor igazolja az Eladó a vételi szerződést, azzal hogy igazolva vissza küldi a Vásárlónak, tehát az Eladó igazolja, hogy elfogadta a megrendelést az e-mail formába "megrendelés elküldése", amelyk át lesz küldve a Vásárló e-mail címére, amelyket feladta a regisztrálásnál a www.duvlan.hu oldalán, vagy az e-mail címre, amelyket feladott a megrendelésnél /megrendelés registráció nélkül/. Az eladó csendje vagy tétlensége önmagában nem jelenti a megrendelés elfogadását és/vagy elismerését. Amennyiben a rendelés után az Vásárló fiókjába nem érkezett visszaigazoló levél, kérjük ellenőrizze a Spam mappát is. Ha ott sem találja, kérjük, minél hamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot.
A vásárló jogosult a megrendeléstől számított 24 órán belül megszüntetni a megrendelést e-mail küldésével a info@duvlan.hu címére. A tárgyba fel kell tüntetni, hogy "TÖRLÉS" és egyúttal megfelelően azonosítani kell a törlendő rendelést. Ha közben a megrendelés ki volt fizetve átutalással, akkor a teljes összeg vissza lesz fizetve a vásárló számlájára.

III. Árak és fizetési feltételek


A vásárló köteles az árúér, amelyekre a megrendelést az eladó elfogadta, kifizetni a megrendelés elküldésének időpontjában érvényes vételárat az eladónak, megfelelően és időben.
A vásárlónak tudomása van arról, hogy a megrendelés része a kötelesség kifizetni az eladónak a vételárat  / "megrendelés fizetési kötelezettséggel"/, valamint a szállítási és kezelési költségeket.
A megrendelt ​​termékekre vonatkozó ár a www.duvlan.hu weboldalon található a megvásárolni kívánt megrendelés a Vásárlótól az Eladó elküldésének időpontjában.Az oldalunkon feltüntetett árak a rendelés pillanatában érvényesek. A nyomtatási hibák jogát fenntartjuk. Abban az esetben, ha a külföldi pénznemek árfolyama jelentősen változik, továbbá magas infláció vagy a gyártóktól való beszerzési feltételek változása esetén az árak változtatásának jogát fenntartjuk.
Az árak minden árucikknél áfával vannak feltüntetve. 
A vásárló ezekből a fizetési módokból választhat:

  1. Utánvétel -  készpénzben a megrendelés átvételénél
  2. Átutalás  - a vevő az eladó számlájára átutalja vagy befizeti a megrendelés egész árát
  3. Online bankkártyás fizetés - azonnali fizetés GoPay fizetési kapuval

Ha a vevő utánvételes fizetési módot választja, további 300, - Ft díjat számítunk fel. 
Ha a vevő a második fizetési módot választja (Átutalás), az eladó e-mailben elküldi az számla számot és az átutalás egyedi azonosítóját, amelyek a fizetési formanyomtatványon vannak. Ha a vevő a harmadik fizetési módot választja, akkor a GoPay fizetési kapu segítségével azonnal ki tudja fizetni a megrendelést.



IV. Szállítási feltételek és szállítási költségek

Ha a fizetés a szállításkor van, akkor az eladó a rendelés elismerése után a raktáron tartott árut leszállítja a vásárlónak. Az átutalások esetében, az Eladó a Vásárlónak elküldi a raktáron lévő árut miután a fizetés jóvá lett hagyva az Eladó számláján. Azon áruk esetében, amelyek nincsenek raktáron, az oldalon látható szállítási idő érvényes.Ha az Eladónak nincs raktáron az áru (a Vásárló értesítést kap), az árut legkésőbb a megrendelés elfogadásától számított 30 napon belül kézbesíti a Vásárlónak. Váratlan késleltetés esetén az Eladó a Vásárlót a lehető legteljesebb mértékben tájékoztatja és megbeszéli a további teendőket, annak érdekében, hogy a vásárlót minél jobban kielégítse. A megrendelt árut futár által kézbesítjük a Vásárlónak a szállítási címre, amelyket a Vásárló megadott a megrendelésben. A drágább vagy nehezebb áruk esetében a Vásárló saját maga irányítja a szállítást a lakásba, vagy a Vásárló előzetesen felveszi a kapcsolatot az Eladóval az ilyen áruk különleges behozatala lehetőségével.

Az áru vételárához a szállítási és kezelési díjat kell számlázni, amely függ a megrendelés összegétől:

A megrendelés öszsúlya (kg) szállítási díj (HUF)
 <40 kg /a csomag körmérete<200 cm  1.900,- HUF
 >vagy 40 kg 4.900,- HUF

 

A csomagot futár által kézbesítjük:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft., https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek
Gebruder Weiss https://www.gw-world.com/sk/?mtm_campaign=BrandSK&mtm_kwd=BrandTypos&mtm_source=google-g&mtm_medium=cpc&mtm_group=BrandTypos&gclid=Cj0KCQiAmpyRBhC-ARIsABs2EAr5bXQ2DIuvaLDK1FQ_3cWJ710Uc6OebR6a9GfaAdd6GyqK2tFUPrMaAo3TEALw_wcB

 

V. A vásárlási szerződéstől való elállás

Az értékesítő fenntartja a megrendelés törlésének jogát, abban az esetben ha a vásárló a megrendelésben hamis vagy megtévesztő adatokat tüntetett fel, továbbá ha a terméket már nem gyártják, vagy ha jelentős mértékben változott a termék ára. Ilyen esetben azonnal értesítjük a vásárlót azzal a céllal, hogy más megoldást tudjunk találni igényei kielégítésére. Minden egyes megrendelést individuálisan kezelünk, hogy maximálisan megfeleljünk az Ön elvárásainak
A Vásárlónak, aki magánszemély, joga van elállni a vásárlási szerződéstől 14 napig a termék átvétele után a 102/2014-es törvénycikk szerint,a fogyasztó védelme az áruk értékesítésében vagy a távértékesítési szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő nyújtásával, valamint egyes jogszabályok szerint.
Vásárlónak (jogi személy, vállalkozó vagy egyéb szervezet) nincs joga elállni a vásárlási szerződéstől 14 napig a termék átvétele után.
Az elállási idő 14 nap kezdődik, attól az időponttól számítva, amikor a Vásárló vagy az általa kijelölt harmadik fél a fuvarozó kivételével átveszi az árut. 
A Vásárló az elállási időszak kezdete előtt is felmondhatja a szerződést.
A Vásárló a szerződéstől való elállási joga során köteles értesíteni az Eladót a vásárlási szerződésből történő visszavonására vonatkozó határozatát egyértelmű nyilatkozattal (például levélben postai úton vagy e-mailen keresztül)a címre: Duvlan s.r.o., Textilná 5/897, 957 01 Bánovce nad Bebravou, e-mail címre: info@duvlan.hu, vagy bármilyen más módon, amely semmilyen kétséget nem okoz az értékesítési szerződésből való kivonás tekintetében. E célból a vevő felhasználhatja a formanyomtatványt is, amely a www.duvlan.hu címen található.

 

A SZERZŐDÉS VISSZAVONÁSA

Az elállási határidő megmarad, ha a Vásárló az elállási jogáról az elállási időszak lejárta előtt értesítést küld.  A felmondáskor a Vásárlónak az Eladó visszatéríti a szerződés megkötésével kapcsolatban teljesített kifizetéseket, különösen a vételárat, beleértve a Vásárlóhoz kézbesítés költségeit is. Ez nem vonatkozik a kiegészítő költségekre, ha a vevő más típusú szállítást választ mint az Eladó által kínált legolcsóbb közös szállítási módot.  A kifizetéseket az Eladó késedelem nélkül visszafizeti a Vásárlónak, legkésőbb 14 nappal azt követően, hogy a vevő visszavonási értesítését az Eladónak kézbesítette. A kifizetés átutalással történik. A megvásárolt áruért a pénz a vevőnek azután lessz átutalva, amikor a Vásárló vissza küldi az árut az Eladó címére.    Abban az esetben, ha a Vásárló kihasználja az elállási jogát, elküldi az árut az említett címre:  Duvlan s.r.o., Textilná 5/897, 957 01 Bánovce nad Bebravou, Slovakia, és pedig legkésőbb az elállási jog kihasználása napjától számított 14 napon belül. A határidő akkor van betartva, ha a vevő a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi az árut. A termék nem lehet használt – nincs látható jele a használatnak, és vissza kell küldeni az eredeti csomagolásban az eladónak, a vásárlás igazolásával, teljes tartozékokkal, dokumentációval stb. A Vásárlónak jogában áll az átvétel után megpróbálni az árut a szokásos kőboltban vásárolás módon, tehát ki próbálhatja az árut, hogy lássa az áru tulajdonságait és funkcionalitását. A Vásárló teljes mértékben érti, hogy nem jogosult az áru használatára, és néhány nap elteltével visszaadja az Eladónak. Ha az áruk károsodást vagy használat jeleit mutatják, vagy az áruk nem teljesek, az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az ilyen áruk visszaküldését, vagy felszámolja a Vásárlónak az áruk eredeti állapotának módosításaval kapcsolatos költségeket. A Vásárló teljes mértékben felelős az áruk értékének csökkentéséért, amely az áruk ilyen kezeléséből ered, amely túlmutat az áruk tulajdonsága és működőképességének megállapításához szükséges kezelés keretein.Az áruhoz tartozik a csomagolás is (általában karton csomagolás). A Vásárló olyan mértékbe csomagolja ki (eltávolítja) a csomagolást, hogy megőrizze a csomagolás funkcióját. A vevő köteles megőrizni az áru csomagolását, ha úgy döntene, hogy kihasználja az elállási jogát a fenti feltételek használatával. 
Visszavonáskor a Vásárló viseli az áru visszaküldésének /az Eladóhoz/ költségeit.
Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben az áru megvásárlásával ajándékot adnak, az adásvételi szerződéstől való elálláskor köteles a kapcsolódó ajándékokat a visszaküldött áruval együtt visszaküldeni. Abban az esetben, ha a vásárló az árut és a kapott ajándékot nem küldi vissza az eladónak, az eladó jogosult az áru vételárának visszaszolgáltatását az ajándék visszaküldéséig visszatartani.


A  terméknek teljesíteni kell az alábbi feltételeket:
1/ A terméknek alaposan be kell lennie csomagolva
2/ A termék nem lehet használt – nincs látható jele a használatnak    
3/ A termék nem lehet hiányos!  
4/ A terméket a vásárlási bizonylattal - kopiaval együtt kell visszaküldeni 
5/ Ne küldje a terméket utánvételes küldeményként, mert nem lesz átvéve.
6/ Ha esetleg a termék a hozzánk való szállítás során elveszne, nem kezeskedünk érte – a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során.a termék a hozzánk való szállítás során elveszne, nem kezeskedünk érte – a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során.

 A vevő nem vonhatja vissza a szerződést, amelynek tárgya:
a / a szolgáltatás nyújtása, ha a szolgáltatás nyújtása a fogyasztó kifejezett beleegyezésével kezdődött és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelő utasítást kapott arra, hogy ilyen beleegyezéssel kifejezve elveszíti a szerződés teljes visszavonás lehetőségét, és ha a szolgáltatás teljes mértékben be volt biztosítva 
b/ a Vásárló sajátos követelményei szerint gyártott áruér, egyéni megrendelésre szánt áruk vagy egy adott vásárló részére tervezett áruk,     
c/ olyan árukér, amelyek minőségének gyors csökkenése vagy vesztesége lehetne 
d/ olyan védőcsomagolásban lezárt árukér, amely nem alkalmas visszatérésre egészségügyi vagy higiéniai okokból, és amelynek védőcsomagolása a szállítás után károsítva lett,
e/ sürgős javításokat vagy karbantartást végzése, amelyet a Vásárló kifejezetten kérte az Eladótól; ez nem vonatkozik azokra a szolgáltatási szerződésekre és szerződésekre, amelyek más mint a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges pótalkatrészként foglalnak magukban, ha azokat az eladó a fogyasztó látogatása során megkötötték, és a fogyasztó nem ilyen szolgáltatásokat vagy árukat előre megrendelt,
f/ hangfelvételek, képfelvételek, hangképfelvételek könyvek vagy számítógépes szoftverek, amelyeket a védőcsomagolásban vadnak árusítva, ha az ügyfél kicsomagolta, 
g/ a szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások nyújtása, és amely alapján az eladó vállalja, hogy ezeket a szolgáltatásokat a megállapított határidőn belül biztosítja,
h/ az anyagi viselőtől eltérő elektronikus tartalom biztosítása, amennyiben a szolgáltatást az ügyfél kifejezett beleegyezésével kezdeményezték, és az ügyfél azt elfogadta, hogy a beleegyezésé alapján elveszítette az elállási jogát.                                               



VI. Az eladó felelőssége hibákért
Ha a vásárló olyan természetes személy (fogyasztó), aki  nem köt vételi szerződést az üzleti tevékenysége vagy foglalkozása során, akkor  az eladó felelõs az áru hibáért a §619. és azt követő cikkek. Act. sz. 40/1964 Zb., Polgári Törvénykönyv , Az alábbiak szerint:
a/ az eladó felel azokér a hibákér, amelyek az árun a vevő átvételénél találódnak; a használt árunál nem vállal felelősséget a használatból vagy kopásból eredő hibákért; az alacsonyabb áron értékesített termékekért nem felelős olyan hibaért, amelyért alacsonyabb árat állapítottak meg,
b/ ha nem olyan termékről van szó, amelyek hamar romlanak vagy olyan termékekről van szó, amelyek használtak , akkor az eladó felelõs az olyan hibákért, amelyek a Vásárló átvétele után de a jótállási idõ alatt történnek.      
c) a jótállási időszak 24 hónap; ha az árun, a csomagolás vagy az ahhoz csatolt utasításokon ki van jelezve a használati idő, nem jár le a jótállási időszak az adott időszak lejárta előtt,   
d) helyrehozható hiba esetén a vevő jogosult ennek a helyrehozására díjmentesen, időben és megfelelő módon, az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani,
e/ a Vásárló a hiba eltávolítása helyett kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a tárgy részén van, azt alkatrész cseréjével megoldhatja, ha az Eladó nem visel aránytalan költségeket az áruk árával vagy a hiba súlyosságával kapcsolatban,
f/ az Eladó mindig helyettesítheti a hibás elemet a hiba megjavítása helyett, ha a Vásárlónak nem okoz komoly nehézségeket,   
g/ ha hibát nem lehet eltávolítni és megakadályozza, hogy a dolgot hibátlanul használja a Vásárló, a Vásárlónak joga van kicserélni az árucikket vagy jogosult a szerződéstől való elállásra; ugyanazok a jogok vonatkoznak a Vásárlónak, ha hiba javítható, de ha a Vásárló nem tudja használni a terméket az ismétlődő hibák mijatt a javítások után vagy több hiba esetén,                                                                                                                       h/ a más nem megjavítható hibák esetén a vevő jogosult az áru árára vonatkozó megfelelő engedményre, 
i/ ha az alacsonyabb áron árult termék vagy a felhasznált termék hibás, amelyért az eladó felelős, akkor a Vásárlónak joga van ésszerű engedményhez a termék cseréje helyett
j/ a hibákért való felelősséget ervényesíteni kell annál az eladónál, akinél az árút megvásárolták; ha azonban a jótállási lapon másik vállalkozó szerepel, amely az eladó helyén van  vagy a Vásárló közelében található, a Vásárló a jótállási javításra szánt jótállásra vonatkozó jogait ennél a jótállási lapon szerepelő vállalkozónál fogja alkalmazni; a javítandó vállalkozó köteles elvégezni a javítást az Eladónak és a Vásárlónak történő eladásánál egyeztetett időpontban,                                                                                     
k/ a jótállási idő érvényességi idejében fennálló felelősségre vonatkozó felelősség joga, megszűnik, ha nem érvényesítik a jótállási időszak alatt 
l/ az idő, attól a pillanattól kezdve, ahogy a Vásárló felhasználja a jótállási jogot, amíg a Vásárló a javítást követően át veszi a megjavított terméket, a jótállási időszakba nem számít bele; az Eladó köteles megadni a Vásárlónak az igazolást, arról, hogy mikor érvényesítette a Vásárló a jótállásí jogait, valamint javításának és a javítás időtartamának igazolását, 
m/ ha a termék ki van cserélve, a jótállási időszak újra el fog indulni az új termék átvételétől; ugyanez vonatkozik az alkatrészre a kicserélésénél, amelykre vonatkozott a jótállás.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     



VII. Reklamációs eljárás
A Vásárló köteles az árut közvetlenül az átvétel után ellenőrizni. Joga van arra, hogy ne vegye át az árut, ha mechanikai károsodást észlel az árun vagy a csomagolásán, nyilvánvalóan a szállítás miatt, vagy ha az áru nem teljes. A Vásárló írásbeli nyilvántartást ír össze a szóban forgó tényekkel kapcsolatban az árufuvarozóval. Az említett tények megalapozottságának igazolása esetén a vevő jogosult az árucserére vagy a pénz visszaszolgáltatására. A sérüléktelen csomagolásban lévő áruk mechanikai károsodását a szállítmány átvételét követően azonnal be kell jelenteni az Eladónak. Ebben az esetben a Vásárló nem használhatja az árut. Később ilyen jellegű követelések nem fogadhatók el. A jótállás nem vonatkozik a háztartási termék termékfelhasználásának, szakszerű használatának, helytelen beszerelésének, mechanikai károsodásának, a normál használatú alkatrészek kopásának, időjárási körülményeknek, helytelen karbantartásnak, helytelen kezelésnek, helytelen használatnak és helytelen elhelyezésnek a használatából eredő hibákra.
Ha a reklamáció esetén a Vásárló olyan természetes személy (fogyasztó), aki  nem köt vételi szerződést az üzleti tevékenysége vagy foglalkozása során, a reklamáció eljárás pontos lépéseit megtalálja a www.duvlan.hu címén.
Ha a vásárló jogi személy, vállalkozó vagy más szervezet (ha a Vásárló a megrendelésbe beírta személyi igazolványát, úgy tekintendő, mint az említett személy), a hibákért való felelősséget a törvény vonatkozó rendelkezései szabályozzák Törvány sz. 513/1991 Coll., Kereskedelmi törv. Az ilyen esetekre vonatkozó jótállasiidő 12 hónap. 
A 12 hónapos jótállasiidő akkor is érvényes, ha az ügyfél megvásárolja a használt termékeket. 
A 30 napi határidő a reklamáció megoldására az áruk a szervizközpon címére: Textilná 5/897, 95701 Bánovce nad Bebravou, Slovakia, kézbesítésének napjától kezdődik, vagy ha a szervizközpontban történő javítás nem szükséges, a határidő az áruk hibájának dokumentálásától és a dokumentumokat az info@duvlan.hu e-mail címre elküldésétől számítódik.
Ugyanakkor a Vásárló tudomásul veszi, hogy a panasz benyújtása után el készíti az árút a reklamációra a panasz benyújtásának napjától számított 15 napon belül vagy a panasz dokumentálás beküldése után a leghamarabbi időpontjában.
A reklamációt a szállító határozza meg. A reklamáció a távoli kommunikáció kezeli.
A Vásárló - a fogyasztó - jogában áll az Eladóhoz fordulni helyrehozatal kérvénnyel (e-mailben: info@duvlan.hu), ha nem elégedett az Eladó reklamáció intézésével, vagy úgy véli, hogy az Eladó megsértette jogait. Ha az Eladó a kérés elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszol vagy elutasítja ezt a kérelmet, a fogyasztónak jogában áll egy alternatív vitarendezési vitának az alternatív vitarendezési szervezethez történő benyújtására irányuló javaslatot tenni /továbbiakban ARS/ a 391/2015 Z.z. törvény alapján. Az ARS szervezetek a 391/2015 Z.z. törvény 3. §-a szerinti engedélyezett jogi személyek. A javaslatot a fogyasztó a 391/2015 Z.z. törvény 12. §-ában meghatározott módszer szerint nyújthatja be.
A fogyasztó panaszt nyújthat be az RSO alternatív vitarendezési platformon keresztül is, amely online elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm címen.                                                                                                                                                                                            
Az alternatív vitarendezést csak a fogyasztó - természetes személy, amely a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésénél nem jár el üzleti tevékenysége, foglalkozása  körében. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti, fogyasztói szerződésből vagy fogyasztói szerződésből eredő jogvitáról szól. Az alternatív vitarendezés csak a hosszú távú szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem foglalkozik olyan vitákkal, amelyekben a jogvita értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az ARS megkövetelheti a fogyasztótól, hogy díjat számítson fel egy alternatív vitarendezés elindításáért legfeljebb 5 EUR összeggel az ÁFA-val.

VIII.Személyes adatok védelme
Információk és tanulságok a törvény 15. 122/2013 Z. z. a személyes adatok védelméről és egyes jogi aktusok módosításáról.
A www.duvlan.hu webhely tulajdonosa Duvlan s.r.o., Társaság azonosítószámja: 36 811 033, Textilná 5/897, 95701 Bánovce nad Bebravou. A Vásárló, ha természetes személy, az eladót értesíti nevéről, vezetéknevéről, állandó címéről, beleértve a postai irányítószámot, telefonszámáról és e-mail címéről. Ha a Vásárló jogi személy vagy a kereskedő tájékoztatja az eladót a nevéről, címéről, beleértve a postai irányítószámot, a cégazonosító szúmúról, az adószámáról, a telefonszámáról és az e-mail címéről.                                                                                                                                                                                                 

A megrendelés elküldésével a vásárló egyetért az torv. sz. 122/2013 Z.z. a személyes adatok védelméről valamint egyes törvények módosításáról, beleegyezik, hogy az Eladó feldolgozza  és személyes adatainak összegyűjtése és tárolása minden információs rendszerében megrendelés feldolgozás céljából, hogy információkat tudjon adni a megrendelések állapotáról és a vonatkozó nyilvántartások vezetéséről, például a panaszok kezeléséről, a számlázás és a rendelési berendezésekkel kapcsolatos egyéb dokumentumok stb.

A vásárló határozatlan időre engedélyezi az eladónak ezt az engedélyt. A vásárló bármikor írásban visszautasíthatja a személyes adatok feldolgozásához szükséges hozzájárulást. A hozzájárulás a vásárló visszavonásának az eladó kézhezvételétől számított egy hónapon belül lejár, és az adatok ezután törlődnek. Az adatokat a vásárló a www.duvlan.hu címen a bejelenkezést követően megváltoztathatja. Ha a vásárló úgy dönt, hogy törli az e-mailre küldő hírleveleket, saját maga is törölheti ezt, miután rákattintott a linkre a küldött e-mail végén.
Nem adjuk meg személyes adatait semmilyen más szervezetnek, kivéve azokat a szervezeteket, amelyekkel az együttműködés szükséges a megrendelés megfelelő kezeléséhez. Ezért csak a Duvlan s.r.o-val együttműködő szervezeteknek lesz megadva a lehetóség, például hajózási és szállítmányozó vállalatoknak, adatbázis-adminisztrátoroknak és hasonlóknak. Az eladó kijelenti, hogy ezeken a közvetítőkön keresztül feldolgozza a vevő személyes adatait: Geis SK s.r.o. , GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Slovenská Pošta a.s., ZUTOM s.r.o.
A Vásárló tudomásúl veszi, hogy a személyes adatok adatkezelésre való jogosultságát a 28. és az azt követő cikkek szabályozzák. a törv. 122/2013 Z. z. a személyes adatok védelméről és bizonyos jogi aktusok módosításáról.A Vásárlónak joga van a személyes adataihoz való hozzáféréshez, joga van a kijavításhoz, beleértve az ilyen adatokkal kapcsolatos egyéb jogai is vadnak. 



IX. Az eladó elérhetőségei 

Duvlan s.r.o.
K Zornici 1990/23
95701 Bánovce nad Bebravou
SLOVAKIA

nyilvántartásba vette: Trencsini Cégbíróság , társasági forma: sro, cégjegyzékszám: 18085/R.

IČO:36 811 033 
IČ DPH:SK2022422402
email: info@duvlan.hu
Tel.: +36 1 701 0747

banki adatok: 
K&H Bank Zrt. : 10403332-50526880-70751006
IBAN: HU84 1040 3332 5052 6880 7075 1006

X. Felügyelő hatóság

Szlovák Kereskedelmi Felügyelet
Odbor výkonu dozoru a Právny odbor
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín   
tel. č. 032/6400 109, fax. č.: 032/6400 108
Szlovákiába érvényes